mi’ dor de blogging

Posted: Martie 3, 2013 in Fără categorie

Se facu astazi ca mi-am googalit numele din motive de securitate ( despre care nu vreau sa vorbesc, tot din motive de securitate ). Si am dat peste blogul meu. Ca o adiere am studiat continutul si tare m-am simtit inteligent cand am citit printre posturi. 

In timp ce vorbesc Abielle plange in surdina, in timp ce Simo incearca sa o adoarma. Asa de mult s-au schimbat lucrurile in viata mea…

Sunt casatorit de acusica 3 ani, detin o fetita – papusica de aprox 6 luni. Chirie acceptabila, job dragut si prieteni calzi. 

Viata merge inainte. Iar noi ne taraim dupa ea. Dar in urma ramane o stralucire a taratului nostru. Se numesc amintiri. 

Noape buna.

Lasă un răspuns

