“Bună ziua, aveţi coloane vertebrale? O… Nu, nu avem. Nu se mai fabrică….”

Posted: Martie 26, 2010 in educational

Titlul acesta poate sună  SF….şi tot timpul îmi place să zic, atunci când mi se întâmplă lucruri care nu ar trebui să mi se întample că asa ceva nu este adevărat. Nu se întamplă cu adevarat. Ai trecut prin aşa ceva? Eu da…

Am realizat că o cololană vertebrală costă. Te costă locul confortabil. Te costă fotoliul draguţ şi căldicel care ţi-a fost promis de aşa multă vreme. Nu există zona de mijloc: ori o ai ori nu o ai. Probabil că se aseamănă mult cu pilda dată de Isus: nu poţi sluji şi lui Dumnezeu şi lui Mamona… Sau poţi? Uni cred ca da…Dar principiul biblic e clar….

Coloana vertebrală are de-a face cu integritatea şi respingerea compromisului de orce fel. “Fugiţi de orice vi se pare pacat”. Asa spune cartea pe care mulţi ne bazăm telogiile. Dar mai ales ereziile.

Am lucrat pentru aprope 2 ani într-un loc care mi-a tot netezit din coloana vertebrală. Oameni care mi-au cerut să ascult de ei mai mult decât de mine.

Cât de mult ar trebui să urmăm astfel de oameni ? Cât de mult e ascultare de autoritate şi cât de mult e manipulare. Vă zic eu formula magică pe care am încercat-o pe spinarea mea: Doar în cazul unei autorităţi veritabile şi a unei vieţi pe măsură…doar atunci ascultă ce-ti zic alţi…dar nici atunci nu te baza pe cuvintele lor. Doar ia în considerare. Dumnezeu Însuşi în toată măreţia Lui …nu te forţează să gândeşti..într-un fel. Ci El pune în faţa ta binele şi răul: “Alege fiule cu atenţie…”

Pe mine coloana vertebrala m-a costat un loc de munca. Un viitor sub aripile protectoare dar manipulatoare a unora care ştiu mai bine. Fugiţi de astfel de oameni.  Îţi netează aripile…îţi fură din integritate..şi te transformă într-o rotiţă în sistemul lor. Priveşte cu atenţie că am zis sistemul lor….

Fii integru. Aminteşte-ţi cine esti. Aminteşte-ti că orice formă de manipualre este drăceasca şi duce spre acolo de unde şi vine… Nu-ţi fie frică sa iei decizii radicale. Domnul Isus a fost cel mai mare RADICALIST din toata istoria. Nici farisei nu prea l-au plăcut…Sincer, ţelul meu în viaţă e să-i seaman Lui tot mai mult. Nu să fiu pe placul altora….

Păstrează-ţi viaţa simplă. Curată. Nu ţi-o complica…Orienteză-te spre un sigur ţel..şi nu lasa oamenii fara coloana vertebrală să-ţi spună altfel.

Astăzi am mers la magazinul de coloane vertebrale şi mi-au spus că nu se mai fabrică. Din lipsa de cereri. Refuz să o cred pe vanzatoare ce-mi zâmbeşte şiret…şi mă gândesc că am să întreb şi la alt magazin. Trebuie că mai sunt oameni care stau ferm pe poziţie.  Indiferent cât de mult costa asta…

Ai trăit ceva asemănător ?

Spune-ne….

Comentarii
  1. chris spune:

    Sa fii domn, e o-intamplare / Sa fii OM, e lucru mare!
    Apreciez oamenii care au curajul sa spuna „nu” hotarat compromisului. Urasc manipularile de orice fel, in special cele facute de la amvon! Crede-ma, Flaviu, o sa avem mari surprize in Cer; o sa fie mai ceva ca la Andrea Marin!🙂
    Ai grija de coloana ta si … urmeaza-ti visul!
    cu respect,
    chris

  2. Anca spune:

    Iată ce mai gândesc în inima mea, şi iată ce mă face să mai trag nădejde: Bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit,indurările Lui nu sunt la capăt, ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă.

  3. ronipress spune:

    Coloana vertebrala are intradevar o valoare imensa… nu lasa niciodata ca valoarea ei sa scada, din contra ridica-i pretul…Nu vei regreta niciodata! Dumnezeu are nevoie de oameni cu coloana vertebrala! Romania are nevoie de oameni cu coloana vertebrala!

  4. carmen spune:

    Mi-au prins bine reflectiile pe aceasta tema. Zilele trecute cand mi-am spus ca de obici parere si opinia seful meu mi-a spus ca sunt irascibila. Deci daca indraznesti sa ai o alta parere ca seful sau sa ceri ceva cu indrazneala sau sa comentezi ceva care nu e in ordine incercand sa remediezi niste lucruri esti irascibila. Daca as avea glume cu seful , l-as aproba chiar si cand nu are dreptate si alte chesti din astea s-ar schimba situatia si nu as mai fi catalogata ca irascibila….

Lasă un răspuns

