Viata la Superlativ (la 100 de kg vroiam sa spun )

Posted: Ianuarie 19, 2010 in Fără categorie

Azi am aflat ca notiunea de a fi gras are 3 cifre pentru mine…dupa o perioada in care tot timpul credeam ca la 60 de kile as arata catusi de mult cu R**** ( un tip mega skiny ) . Azi a fost ziua revelatiei.  Ziua in care am schimbat prefixul…Sau sufixul…cine stie..

De azi scarile par mai multe, statu in picioare mai greu si pauzele dintre mese mult mai lungi..

De azi lumea se imparte pentru mine in 2:  cei SUB 100 si cei PESTE 100 …iar eu, ca de obicei, cau un om definitoriu ce sunt… si un model pentru alti..nu fac parte din nici una din cele categori…Eu am fix 100

De azi mi-e rushine sa mai ies din casa fara tricoul meu pe care scrie:  „I m not fat, i m just fluffy”…sau cu tricoul:  „eu sunt gras, tu esti urat….io pot sa slabesc, tu ce poti sa faci? ”  sau cu tricoul „Watch out, heavy person inside”…

Adevarul e ca pentru noi, cei cu 100 viata e mai usora….desi noi suntem mai grei..

D-na doctor Ioana, a zis ca trebuie sa slabesc…sa tin dieta, regim, sport, sa nu mai manc seara, pitza, KFC…etc….Dar cine e ea sa mi zica ce sa fac? de ce sa fiu parte din categoria celor SUB 100 din nou???

Adevarul ca as mai scrie … dar mi-a amintit ecusonul pe care il port de azi la piept ( wach out, heavy person) de greutatea mea..si mi se facu cam foame…

Asta e deci,  fratilor,  ziua de azi a confirmat faptul ca DA, sunt un om cu greutate….

simo a zis ”

Loga Simona: te plac in duhul tau
Loga Simona: in suflet
Loga Simona: si apoi trupul tau
Loga Simona: ar fi la fel…oricum ai fi
Loga Simona: si daca nu ai avea o mana…
Loga Simona: sau un picior…

Adevarul e ca are dreptate…mai bine asa, fara de un picior…

Tu pana la cat ai putea sa ” urci „???

be honest

ps. nu va lasati amagiti de poza de la blog… e de acu 2 ani :))

Comentarii
  1. alina spune:

    eu sunt din categoria celor sub 100 ! Acum vezi viata din amandoua barcile, oh well, una ai parasit-o pentru cei mai grei. At least you are not alone ! You can still visit Cristi in the other room and laugh together de cei sub 100.
    Si daca aveai hainele pe tine azi, sa sti ca ai doar 99 kg.

  2. dani spune:

    hey. how’s the life up there?

  3. Ramona spune:

    lovu u flavius :))))))))))))…tot visez la ziua cand o sa mergem impreuna la sala :))))

  4. Preda Laura spune:

    Mei Motto Motto….dupa cum am zis mai de mult si o mai zis si acum tu esti frumos asa cum esti si sunt total deacord cu Simo. Nu trebuie sa te spetesti sa dai jos doar ptr ca ai complex ca nu arati bine….dar pe mine ma ingrijoreaza doar sanatatea ta, adica in sensul sa nu ajungi sa te imbolnavesti. Nahh vezi tu. Ai girja de tine.

  5. happyfl2000 spune:

    In timp ce-mi faceam prezentarea la Republica m-am gandit sa ma destind…:)) uitandu-ma peste randurile scrise de tine…
    Te admir Flavius Ilioni ca ai curajul sa-ti expui sufletul…

    Esti superb…
    .de fapt un singur punct. pt ca 3 ar aduce si ar duce gandul mai departe.

    Pt. mine e clar:
    te plac in duhul tau, in suflet si apoi plac trupul tau
    Ar fi la fel…oricum ai fi: si daca nu ai avea o mana…sau un picior…

    Ceea ce esti inlauntrul tau determina ” greutatea „cu care influentezi…

Lasă un răspuns

